czwartek, 15 listopada 2012

Bonus







Wiem że to jest wyrwane z kontekstu i że to jest blog o Fairy ale no nie mogłam się powstrzymać, a to wszystko przez Uni, jak mi przypomniała 6 dywizje jako mafie - mieszankę kabaretu i bleacha to wręcz taka mnie naszła chęć na to no, że sami wiecie. Nie chcę mi się zbytnio pisać dzisiaj cd ostatniej fabuły, ale obiecuje że pojawi się jutro. Ostatnio te próbne testy gimnazjalne -.-' przyroda jednym słowem porażka. Eh... miłego oglądania ^v^ Oj i Serek nie przejmuj się poprostu jedna rybka opanowała do perfekcji misdirection*(czy jak to tam się pisze), jest biała i jej nie widać za bardzo ale jak się przyjrzysz to ją zobaczysz.
" - Miałem spotkać się z Glistą.
 - Glista już dawno gryzie glebę.
 - A co na to Gleba?" Rozwaliło mnie to ;D


*jest to technika, którą posługiwał się Kuroko z Kuroko na Basuke polegała na tym, że zamiast skupiać uwagę ludzi na sobie to przekierowuje ją na coś innego dzięki czemu jest niewidzialny dla ludzi... no nie wszystkich. Mam nadzieję że ci którzy tego nie wiedzieli będą mieć lepiej nakreśloną sprawę, ale nie wytłumaczyłam tego za dobrze *.*

1 komentarz:

  1. Wypaczałam rybkę.! Ona jest prawie niewidzialna, foch na rybkę.
    A widziałaś może taką parodię jak "Ichimaru zajmuje się dzieckiem"? W roli dziecka niepokorny Toshiro.! xDD
    Albo trzy odcinkowa "Impreza u shinigami" też jest dobra.
    Okey, nvm, idę paczać filmiki dalej.
    Ja, ne:*

    OdpowiedzUsuń