środa, 7 listopada 2012

Ekhem...

        Przyznaję się bez bicia, że nie chce mi się dzisiaj pisać, dlatego, żeby was pocieszyć wstawię pewną brzydką fote(przyznaję poprawiałam ją, żeby było lepiej widać)i jeszcze gorszego bazgroła made by me. Tak więc znajduje się tu 80% skopiowanego zdjęcia i 20% mojej inwecji twórczej(nie za dobrze widocznego szalika i ust). Ja nie umiejący rysować, jestem człowiek bez własnych pomysłów, wróć a raczej nie potrafie ich wykorzystać, przedstawiam ToŚka, ale nie Tośka tylko ToŚka przez duże Ś, bo "Tośka" to jest tak jakbyś powiedziałam żyrafa przez "rz", tak więc bite jak to wyznawcy szatana mówią(czyt. niemcy):
Jeny jaki bishu <ślini się>. Co ja brałam? ... -.-' (Boże Święty ratuj) To ja lepiej nie wnikam, bo się boję. Tak więc tym nie śmiesznym postem(jak kto uważa) zakończę nasze posiedzenie. Klawiaturę obśliniłam <face palm> o.O Już sama nie wiem co robię. W moim zeszycie wygląda lepiej fack yeah będę miała co robić na lekcji. 
Tylko weź chusteczki
WTF?! A to co było, mam duchy w domu. Coś mi się właśnie wydawało że Sebka z Kuroushitsuji w piwnicy widziałam o.O Yyyyy... <kuli się w krześle> jak mi coś zaraz wyskoczy to zawału dostanę. Rozległo się szuranie. No i po co wyłączyłam światło? rozgląda się. Nic nie widząc spojrzała z powrotem w monitor komputera nagle coś położyło łapska na moich ramionach, a czarne włosy spadły falami z góry. Uniosłam głowę do góry i... JA PIERDOLĘ(przepraszam za epitet) wrzasnęłam, a nade mną stał:
Bliska omdlenia szepnęłam dziękuję za uwagę i odleciałam.

Jakby ktoś nie wiedział to ToSiek to Hitsugaya Toshirou me gusta ^v^(znów zaśliniłam klawiature -.-') Ale faza o.O

Tego posta dedykuję<klika przycisk play, w tle leci werbel> tamtadadam sobie eh... żart(Strasburger byłby dumny) Drogie Chan Lee, która źle poczuła się z mojego powodu, bo nie umiem pisać ;P blee...
Jednak nie powinnam czytać zmodyfikowanych historii Bleach pisanych przez Natsuyo i Lilith(http://lilith-and-natsuyo-bleach-parody.blog.onet.pl/) oraz Pese - chan (http://espada-parody.blogspot.com/) Blogi zawierają treść o tematyce dla dorosłych, i ja to czytam o.O Ide o was bo jesteście be. Ktoś skrzypi krzesłem WTF?! odwracam się. Jezus Maria to znowu ten pedał z tłustymi włosami. Zerwałam się z krzesła i próbowałam ewakuować przez drzwi lecz niestety poślizgnęłam się na zakręcie i robiąc fikołka walnęłam o ścianę. Do zobaczenia jęknęłam Umieram i wyzionęłam ducha.
PS.: ten na zdjęciu jakby kto gieniusze nie wiedział to Nnoitra Jiruga(Screen Shot made by me).
PS.: Co do rysunków mietki to ja jestem kopiarką mych przyszłych mężów i jakichś nieogarniętych lasek, ciul z nimi wole seksi bishe <ślini się> Ile razy można obślinić klawiaturę? -.-' I nie łudź cie się że podzielę się z wami tym co brałam, a co ja brałam? Chyba nic od polskiego coś ze mną nie tak. Przecież polski to język którym posługuje się szatan, Ao no exorcist ci to powie, więc to może dlatego, że przeszkadzałam pani, a ona ze swoją mocą szatana mnie przeklęła yyyhhh... szok normalnie. Iść spać czy lepiej nie? boje się tego pedała z tłustymi włosami ;_; Kto tu jest pedałem?! wrzasnął. Dobra idę może dożyję ranka ;-;

4 komentarze:

  1. Też go kiedyś rysowałam i wychodził im całkiem nieźle.
    Ps. Też mam mnóstwo rysunków w zeszytach xD
    Pozdrowionka Lucy-nemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A Serek dopiero się uczy rysić... T.T
    Swoją drogą fajny Tosio... Z reguły nie podobają mi się "dzieciaki", ale tutaj... Hm, tez zaśliniłam klawiaturę *rozgląda się dookoła siebie* Ma ktoś ściereczkę albo coś? O, dziękuję, Opiekun ^^. *przyjmuje od pojawiającego się w chmarze czarnych piórek demona chusteczkę*
    A Nnoitra jest super.! Pojawi się u Serka, ale nie powiem kiedy i gdzie xD
    Ja, ne do następnej notki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaahaahah nie no, ja nie mogę *łapie się za brzuch* Buhahahaahaaha xD
    Matko, wyszło ci to świetne! Twój komentarz na widok intruza bezcenny xDDD Nie no, prawie się zlałam ze śmiechu xD
    A rysunek bardzo dobrze ci wyszedł, nie narzekaj! A ja też uwielbiam Tośka *p* Tak samo jak Grimmjowa *.* Nie no, odbija mi coś :>
    Oj ja się wcale nie gniewałam, chciałam tylko napisać swoje zdanie xD Oj tam, mną się nie przejmuj xD
    Też oglądam Bleach i prostu polubiłam Espade, zamiast tych knypków z Soul Society (czy jakoś tak, nie chce mi się sprawdzać xD)
    No to gorąco pozdrawiam i żyj mi tutaj!
    A i ten Nnoitra też mnie przeraża tym swoim legendarnym uśmiechem x_x Bo broń to ma nawet fajną *v* Mam już nawet pomysł na kolejnego bloga, a dokładnie parodię, jak myślisz - stworzyć czy nie? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ToSieeeek *q* Robimy masowe zaślinianie klawiatury ?! xDD
    Geez, kobieto, ty wiesz jak we mnie trafić...
    Bickslow : Reneé uwielbia ToŚka, bo ToSiek ma głos Edzia z FMA i w ogóle jest super itd...
    Aye *q*
    Bickslow : Ale i tak nie wielbi go bardziej ode mnie!
    Z drogi, zasłaniasz mi ToŚka ~ ! *Wykopuje go sprzed monitora*
    Bickslow : A jednak... Łamiesz mi serce...
    ~Reneé

    OdpowiedzUsuń