sobota, 20 października 2012

Podziękowania

          Tak, więc chciałam podziękować, trochę późno, ale muszę to zrobić. Chcę wam podziękować za te ponad tysiąc wejść. Dla mnie jest to szok ponieważ nie wierzyłam, że ktoś będzie wogóle chciał to czytać, ale jednak. Bardzo mi też pomogła moja przyjaciółka Uni - chan, która mnie zainspirowała do pisania tego i cały czas pozostaje moją największą fanką. Arigatone Uni. Także Chan lee mi pomogła i tobie też Arigatone Chan lee. Mam nadzieję, że liczba wejść będzie się zwiększać i dobrniemy kiedyś do dwóch tysięcy, jeżeli tak, to napiszę posta specjalnego ^v^. Jeszcze raz wielkie ARIGATO!

           Mam też pewną prośbę do was, może się wydać samolubna, ale po prostu była bym wdzięczna za wasze komentarze. Nie chodzi mi o komentarze typu "Łał, ale fajny post, więcej takich" itp. tylko o takie, z których się dowiem o jakichś błędach, o tym co się wam podoba, co nie, co zmienić. Nie, że nie lubię pochwał tylko, zawsze się martwię czy się podoba, czy nie itd. Z góry dziękuję i przepraszam, za taką trochę samolubną prośbę.

            A jeżeli chodzi o dzisiejszego posta, to postaram się go dodać jeszcze wieczorkiem ^v^.

2 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesu :) Nie ma nic lepszego dla autora opowiadań jak znalezienie wiernych czytelników :) Z komentarzami masz rację - nie chodzi o nabijanie statystyki, tylko informacji czy rozdział się podobał, czy nie pojawił się jakiś błąd itp. :> Do tego powinny służyć komentarze, a nie nabijanie samego SPAMU (którego jestem wrogiem >.<) Widzę, że jeszcze nic się nie pojawiło, nic nie szkodzi czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tobie również bardzo dziękuję.^^ Twoje pomysły niejednokrotnie wykorzystywał lub były dla mnie inspiracją. Na początku zawsze jest ciężko, a potem leci z górki. Co raz lepiej radzisz sobie ze stylistyką i ortografią i odzwierciedla się to również w realu np. Twoja piątka z wypracowania na Polaku, gdzie nie było żadnych ortografów ( no ja ci je poprawiłam,ale i tak nie było ich dużo, zaledwie kilka xD )Jestem z Ciebie ogromnie dumna i zapomniałam dodać, że dzięki tobie mam już prawie 2 000 wejść. No więc czekam na kolejnego posta

    OdpowiedzUsuń